Przychodnia Lekarska
„SPECJAL- MED”
Polityka jakości
ARTMED sp. z o.o. NZOZ Przychodni Lekarskiej „SPECJAL-MED”Zabrze
Polityka Systemu Zarządzania Jakością jest nadrzędnym elementem strategii funkcjonowania Przychodni, w odniesieniu do świadczonych usług zdrowotnych i osiągana jest poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług, które spełniają ich wymagania i potrzeby klientów. Zadanie to jest realizowane poprzez wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania spełniającego wymagania normy: ISO 9001:2015. Tylko ciągłe doskonalenie systemu i realizacja coraz bardziej ambitnych zadań daje gwarancję, że oferowana usługa zawsze będzie spełniała wymagania klienta/pacjenta oraz zasadę przestrzegania przepisów prawnych, w szczególności regulacji w zakresie bezpieczeństwa informacji. Zatrudnienie doświadczonej i wysoko wykwalifikowanej kadry pracowników, która w sposób ciągły podnosi swoje umiejętności oraz sprawna i bezpieczna infrastruktura pozwoli na sprawne funkcjonowanie zintegrowanego systemu zarządzania, a tym samym zagwarantowanie profesjonalnej obsługi klienta/pacjenta. Każdy pracownik Przychodni jest świadomy, że nawet najdrobniejsza wykonywana przez niego czynność służy pełnemu usatysfakcjonowaniu klienta/pacjenta. Główne kierunki działania w celu realizacji Polityki Systemu Zarządzania Jakością to:
1. Zagwarantowanie klientom/pacjentom usługi rzetelnej, terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami w tym przepisami z zakresu bezpieczeństwa informacji będącej w posiadaniu Przychodni.
2. Wykorzystanie wiedzy o potrzebach klientów do doskonalenia świadczonych usług.
3. Kształtowania wśród pracowników przekonania o znaczeniu SZJ oraz o tym, że każdy jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zdrowotnych,
4. Motywowania pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanych usług zdrowotnych ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wiedzą,
5. Świadome przestrzeganie zasad ustanowionego Systemu Zarządzania na każdym stanowisku pracy.
6. Prowadzenia w uzasadnionych przypadkach analizy ryzyk i szans w odniesieniu do procesów biznesowych oraz wykorzystywanie wyników analizy do zarządzania procesami.
7. Przestrzegania przepisów prawnych, w szczególności regulacji w zakresie realizacji procesów głównych.
8. Systematycznego identyfikowania zagrożeń, analizowania ich i podejmowania niezbędnych działań służących minimalizacji lub całkowitego usunięcia zidentyfikowanych ryzyk
9. Ciągłej minimalizacji ryzyk związanych z zagrożeniami zidentyfikowanymi podczas wykonywanych zadań oraz zapobiegania incydentom,
10 Prowadzenia systematycznych przeglądów i ocen skuteczności działania Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością
Kierownik Przychodni zapewnia, że Polityka Jakości, jej cele i zadania są zakomunikowane, zrozumiałe, wprowadzone, przeglądane i utrzymywane we wszystkich komórkach organizacyjnych Przychodni. Polityka Jakości jest dostępna w siedzibie Przychodni.
Politykę SZJ realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego systemu zarządzania jakością, który spełnia wymagania EN ISO 9001:2015 przy pełnym zaangażowaniu najwyższego kierownictwa i udziale wszystkich pracowników w zakresie usług zdrowotnych.
Prezes Zarządu
dr n. med. Andrzej Danik
Dane kontaktowe:
ARTMED Sp. z o.o.
NZOZ Przychodnia Lekarska „SPECJAL- MED”
ul. Sienkiewicza 28
41-800 Zabrze
NIP 648-23-55-927
Regon 276833252
e-mail:specjalmed@poczta.onet.pl
Numer umowy: 126/208835
Rejestracja:
Godziny otwarcia:
Pon-PT 8:00-18:00
Rejestracja centralna tel.: 32 271-20-65 wew. 1
Rejestracja dermatologia tel.: 32 271-20-65 wew. 2
Rejestracja RTG tel: 32 271-20-65 wew. 4
Sekretariat tel.: 32 271-20-65 wew. 6
Rejestracja telefoniczna: pn - pt 8:00 do 18:00